Rastlös

Vet ni hur tråkigt jag har det ikväll? sviiiiiiiintråkigt.. funderade på att gå utanför dörren men sen ångrade jag mig när jag tittade ut och kom på att det fortfarande var snöstorm.. kuuuul... kunde inte någon bara kommit hit och hämtat mig i en luftbubbla så man kunde slippa bli blöt av snön och tagit med mig och gjort nåt kul ikväll? och klockan är bara halv sju, kan inte ens gå och lägga mig än... ZZZZzzzz...
Nu ringde tvillingmamman.. ja, det var ju kul i ett par minuter...




Nån som kan gissa min ögonfärg? Det är en svår nöt att knäcka, vinsten blir en promenad till ringsjön och tillbaka...

OOOooooohhhh... vaaaad skaaa jaaaag göööööraaaa...

En gång fick jag höra att det alltid hände nåt runt omkring mig, det var därför jag var gillad av en viss person.. nu händer det fan ingenting.. här är helt dött.. känns som jag bara kan lägga mig ner och dö... nä, inte så pessimistisk nu Karolline.. men jag kan inte ens städa för det är inte lönt i denna renoverings-röran, inget kul på tv (bara det skitet Unga Mödrar eller vad det heter, idioter och white trash hela högen. Skjut dom!) vill inte röra mig utanför dörren för alla stora snöflingor.. kanske ska äta? nä, äta är överskattat, får röka bort hungerskänslorna, det blir bra..

Var inte förvånade om det kommer 15 inlägg till ikväll...

Kyss

Kommentarer
Postat av: ...

Kan dom va melerade kanske

2009-02-10 @ 22:18:34

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0