Spaweekend

Räknar timmarna som är kvar innan vi ska åka till Falkenberg.. nu är det... ca 50 timmar kvar innan vi sitter i bilen på väg mot svärföräldrarnas hus.. det ska bli så jävla skönt att komma härifråååååån.. ifrån byggdammet hemma, ifrån en tjatande mamma om vad jag ska ha för toastol.. bort bort bort.. oljemassage är bokad på Pallas Hotell och jag bara längtaaaaar.. eller kanske inte ska längta så intensivt.. kanske både blir misshandlad och kidnappad, möjligtvis torterad där uppe i Staden som Hemsöker mig... känner ju på mig att jag inte är så poppis där..  
Kanske blir en utemiddag nånstans? Nån som har en restaurang att rekommendera? Eller ja förresten, min "parter-in-crime" har nog koll på läget.. Bilder utlovas när jag kommer hem.. så mysigt det ska bli *längtar*

Fan, jag har kommit på att man får abstinens och dåligt samvete när jag inte kan blogga. Typ som när jag inte har nåt att skriva om och tar en massa konstiga bilder på mig själv bara för att det ska komma någon form av inlägg iallafall.. hmm.. konstig press man sätter på sig själv där..

Ikväll ska jag till Hornbach och välja ut spotlights till the new baaathroom.. sen blir det räkfrossa och Heroes-mys..

Detta fotot tycker jag säger så mycket...



Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0