Tonajt

Kleerup har tagit över min hjärna och vill inte släppa taget... 3 AM klingar som ett ständigt eko i vänstra hjärnhalvan och det är helt sjukt vad jag tänker på den låten hela tiden. Det är nånting ledsamt över den, men jag vet inte vad.. hmm..

Ja, ligger nu på soffan och mår sådär faktiskt... vet inte vad det är med mig men nånting är det.. gick ju hem tidigt igår också, släppte av Pivisen och Gun på Möllan och körde vidare.. orkade inte bara och idag känner jag likadant.. orkar inte.. ont i huvet.. hjärtklappning.. örk.. men det brukar ju bli bättre när jag reser mig från soffan och får på lite musik på högsta volym i palatset.. mulle har hittat en ny plats.. och det kan inte vara nåt skönt att ligga där.. hårt armstöd liksom..




Ikväll är det middag hos Y och sen är det melodifestivalen hos Lillharpan som fyllt år.. har lovat att följa med till Chili så får väl göra det för en gångs skull om inte Gun hinner upp i stan och kan rädda mig från alla champagneluder... *örk*

Denna jävla shopping-manin måste komma till en ände.. för helvete.. idag igen..

3 am... honey where have you been..

Vi ses i vimlet

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0