Trötter, Toker, Arger?

Jag hittade en nyckel i min bil häromdan när jag skulle ut på äventyr, är det någon som vill kännas vid den? Det är ju ganska många personer som vistas i min bil och med tanke på att den inte blivit städad sen hmmm... i somras? så är det ganska många kompisar/bekanta/lovers som kommit och gått i Gertzen sen dess..  




Jag är så jääääävla trött på det eviga bankandet, borrandet och spikandet i detta huset.. mest då från grannen vägg i vägg med mitt vardagsrum (bakom tvn) som hållt på ett år ungefär.. nu har grannen på andra sidan vardagsrummet (bakom soffan) också satt igång att banka och spika, fööööööör jävelen! Kan man få va ifred nån gång?!? Vet inte ens varför den kärringen ska renovera för, hon är ju halvdö redan!

Men ni ska få igen era jävlar..

till helgen börjar renoveringen av mitt badrum!

Kommentarer
Postat av: grannen ovan

Oj, hör du det? hehe Du får hojta om det stör..man måste ju göra nååt för att åtminstone FÖRSÖKA överrösta allt jäkla borrande!! bliva knäpp! Ja han e ju supersköön! :)

Så du ska oxå börja renovera din jäkel?? ;P Mitt börjar till våren haha aldrig tyst i denna trappen...:/ :P

2009-02-05 @ 19:14:35
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0