Bad Motherfucker

Haha.. ja, det händer mycket i det här livet nu.. men det är kul... aj lajk... igår efter jobb åkte jag ut och köpte ny vask med mor min så blev det gjort också.. sen var det ut till stallet för lite äventyr.. åka pulka, wiihooo =) Kungen tyckte det var jättekul och trippade runt som värsta balettdansösen och höll koll på mig hela tiden när jag åkte bakom honom i min lilla pulka, hihi =)

         

Kallt som fan var det och efter ett par vurpor i full galopp så hade jag snö precis överallt, men skoj som fan Blondie, det måste vi göra om! Det blev tyvärr inte nån film eftersom Puk glömde trycka på play men det får vi fixa nästa gång, haha! =) Sen fick jag ett mess av J som tyckte att jag kunde joina han och Juggen i stan.. ja, det var väl lika bra.. min nya roomie var lite kärring och bangade.. (vadå skulle upp och jobba klockan 4, äh! petitesser! ;) Så en snabbdusch för att få liv i mina stelfrusna tår igen och sen in i stan. Satt mest och snackade en massa skit och blev lite konfunderad över Juggens fritidsaktiviteter.. han gjorde skålar av gamla LP-skivor.. och funderade allvarligt på att börja med pärlplattor också..eh jaja.. kreativ kallade han sig.. jag hoppas på min Pulp Fiction pärlplatta anyways.. och så vill jag ha en sån plånbok (fastän det är tacky!) som Samuel har.. Bad Motherfucker.. men jag hade fan blivit impad om du fått ihop en pärlplatta med Samuel och pickadollan-motiv till mig, haha! Iallafall... så med mig hem hade jag en jättefin LP-skål av Sinead O´Connors Nothing compares to you.



Gun blev lite förvånad över konstverket där på frukostbordet men nånting fint kan man väl ha i? Typ.. godis.. eller nåt?

Tack J för en najs afton.. hoppas på fler =)

Kyss

Konst liksom moral består i att linjerna måste dras någonstans.

Kommentarer
Postat av: Grannen ovan

ah just det, kom på det sen! razze ja :P Världen e sjukt liten asså.... Hoppas du haft en skön helg =)

2009-02-17 @ 13:56:00
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0