Bakis och skakis

Idag är jag bakis... jag är bakis efter 3 öl.. kan ni förstår varför jag inte dricker då? Det är ganska sjukt.. det var till och med nästan så jag somnade i en sjukt obekväm soffa igår men kroppen sa till slut ifrån och sängen kändes mycket skönare... ja, för Gun har ju en likadan säng som mig och den är fruktansvärt skön.. till och med sköna kuddar, helt otroligt! Folk brukar bara ha stenhårde kuddar och jag fattar inte hur man kan överhuvudtaget somna på en sån stenhård grej... iiiiisch...

Ett par bilder är ju tvunget:

Gun är reserverad.. av mig för tillfället..



Ja, jag dricker öl.. det är ingen vanlig syn!


Vi hade en väldigt hemlig Jugge aka Rambo med oss i bilen, lite obehagligt faktiskt... =P


Nä, J, detta är inte normalt hur gärna du än vill att det ska va det! haha!

Nu ligger jag i soffan, Gun har precis gått och förberett sig inför kvällen som ska spenderas festandes som vanligt en lördag.. det är ganska najs att va kombo ändå.. man är liksom aldrig ensam.. det gäller bara att ge varandra plats och space.. det är ganska najs.. fastän det är jobbigt att bo i papperspåsar och ha alla kläder på en stol i köket så är det helt okej ändå =) fast denna jävla datan är ganska jobbig ändå.. seg och så kopplar internet ner när det själv vill.. men annars är det helt okej... förutom.. nä, skoja bara =)

Nu är det dags att få på sig dagens outfit.. ska ju vara hos HH om.. 35 minuter.. hur tror ni att det kommer gå? nä..precis..

Kyysss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0