Stopskyltar

Ja, igår då... förfest hos Gun, sjukt roligt var det, Röde pallade inte riktigt pressen och var tvungen att kasta in handuken efter alltför många Sambuca/baileys shots... dåligt Röde, trodde du hade bättre sprit-sinne än så ;) MiniJ berättade sjukaste grejen.. han hade varit tillsammans med Bertil Svenssons dotter, och alla vet vi vem Bertil är. Trädgårdstomten som Robert Gustavsson gör parodi på, haha, sjukt roligt! Klipp på Bertil kommer längre ner.

 Drog upp i stan och MiniJ hade ju utlovat världens moves på dansgolvet och det infriades, haha, fan vad jag garvade! Killen kan sina grejer (eller ja, vissa moves iallafall, det fanns tidpunkter då jag trodde han skulle slå ner halva dansgolvet inklusive tjejerna i Thai-corner ;) Men anyways, kul var det och dansade gjorde vi.. jag blev uppraggad av en upptagen kille som vanligt, det måste fan stå "älskarinna nr1" i min panna.. 

MiniJ som är från "lilla" Helsingborg blev lite stum när han insåg jargongen som gäller på Malmös nattklubbsgolv.. nr 1 då är att man måste slå/knuffa/trycka sig fram överallt. Och nr 2 är att det är halvt slagsmål om spacet på dansgolvet. Vi som bor här är ju så vana vid vad som gäller men för utombyare så är det kanske lite annorlunda, haha, det är bara att lära sig vad som gäller, vässa armbågarna bara! Vi Malmöbor är lite ilsknare, lite hårdare och lite bättre än resten av befolkningen, det måste vara närheten till kontinenten som gör det =)

Blev sent som fan i vanlig ordning och eftersom jag lyckades sova typ 3 timmar mellan fredag-lördag så är det enda jag kan säga: sömn är överskattat

Fick än en gång höra idag att vi är outstanding att umgås med.. att det aldrig blir tråkigt och att det händer nånting hela tiden i vår närvaro.. ja, kan ju inte mer än att hålla med.. men det är kanske därför vi och våra liv är så fucked up också, kanske därför vi inte kan binda oss längre.. det måste hända nåt nytt hela tiden runt omkring.. tiden kan inte stå stilla.. kanske är därför vi väljer den vägen som alltid leder till ett ställe där vi är ensamma till slut.. (med lite casual sex tillhörande då ;) Alltid den svåraste vägen känns det som, den som gör mest ont och den som suger musten ur en mest.. men varje gång väljer vi den vägen.. vi kanske kan hitta en STOP-skylt till slut? Jag hittade en STOP-skylt men jag vetefan om den skylten är avskavd eller om det kanske inte finns nån linje som visar var jag ska stanna? Ett helvete har jag med den skylten nu iallafall.. men det blir nog bra.. till slut.. om inte annat så får jag väl såga ner den och slänga den vid vägkanten och bara fortsätta köra.. ja, jag vet att jag pratar i gåtor men ni fattar nog vad jag menar..

Bertil klipp! Kolla när han skär sig och sen bara fortsätter prgrammet!




Dags att nanna..

Kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag som alltid kør mot røtt. Hur ska jag gøra??

By the way, Bertil Svensson rockar fett!

2009-02-02 @ 15:55:43

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0