Everyone wants to feel like someone cares

Oldsberg lämnar På spåret... guuuud.. dagens största nyhet på P4.. kanske borde stanna hemma och se det sista avsnittet ikväll? neeee... skulle inte tro det va..

Igår var jag ute och busade i snön ett par omgångar.. snö är kul... aj lajk.. Polisen kom förbi fram emot natten och var mer bitter än vanligt, det är tur man inte är statligt anställd.. stackars polisen.. men jag piggade nog upp honom med ett par snöänglar och lite snöbollskrig.. när jag sen skulle springa ifatt honom för att få in en riktig mulning insåg jag mina begränsningar.. inte så lätt att springa ifatt nån som tränat friidrott hela sitt liv.. =/

Denna låten hörde jag nånstans imorse... jävligt bra faktiskt..



Kyss

Kommentarer
Postat av: någon

nickelback is the shit

2009-05-26 @ 21:47:36

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0