Amen Karoline..

Det är en sak som min mamma säger när hon är riktigt besviken på mig.. typ när hon fick reda på att jag rökte, eller när jag berättade att jag krockat mitt ex mammas bil... ja, typ vid sånna tillfällen.. då spänner hon ögonen i mig och det enda hon säger är "Amen Karoline.." sen går hon därifrån.. det är nog typ det värsta hon kan göra.. hon diskuterar inte ens det utan bara får en att få så sjukt dåligt samvete..

I vilket fall trodde jag bara det var hon som kunde få mig att må dåligt över dom två orden..

Idag när dansbandskungen och jag skulle köra och handla lunch berättade jag hela historien om vad som hänt i helgen för honom eftersom han märkte på mig att allt inte stod rätt till.. Då kom dom två orden igen... tillsammans med ett par andra som gjorde ännu mer ont att höra.. men som visserligen stämmer mitt i prick..

"Amen Karoline, han har bara utnyttjat dig hela tiden, förstår du inte det?"

visst förstår jag det..  

Oooooh.. gud, fick precis ett anbud på hur mycket det skulle kosta att göra vid mitt badrum... phew, tappade nästan luften för fan.. 120 000! Never säger jag bara!

Kyss


Kommentarer
Postat av: Gun

JAHA!? Så det spelar ingen roll när vi andra säger det? Man måste gilla dansband för att du ska lyssna eller??????? besviken

2009-01-19 @ 20:26:11
Postat av: Anonym

Jo, jag har lyssnat hela tiden men inte velat förstå..

2009-01-19 @ 20:45:32

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0