Åsså litta nya stuff

Som ni ser här brevid så har min e-mail adress kommit in, maila om ni har några synpunkter på mig eller det jag skriver om, vill gärna veta vad alla tycker, folk är såååå dåliga på att lämna kommentarer, and u know it! Jag lovar att svara på alla frågor, kom igen, jag är faktiskt ganska snäll... eller inte...

Tycker också ni ska klicka på den lilla kiseungen som sitter här brevid, så får ett omhändertaget djur ett mål mat, så lite som betyder så mycket!

Jättefint väder idag.. och jag är svintrött.. lyckades ju vända på dygnet igår så jag somnade inte förrän vid 2, var nästan så jag ringde och sjukade mig när klockan plingade 7... ZZZzzzz... få ta en snabb promenad och sen vila en stund när jag kommer hem, kanske hinner med ett besök hos långeman ikväll? =) Imorron är det mys hos gudbarnen, ett tag sen man träffade dom nu ju, får bli lite julklappsutdelning och grejer... 

Nuuu kom jag på vad förra inlägget egentligen skulle handla om! haha, tog bara ett antal timmar! Jo, så här tänker jag... varför öppnar inte alla uteställen tidigare och stänger tidigare så att man inte behöver förstöra hela dagen efter och i många fall (som idag) även måndagen? Alla hade typ kunnat stänga 2 istället för 5, till en början hade ju folk varit vansinniga men sen hade man ju vant sig, eller? Tänk så skönt det hade varit att kunna göra nånting dan efter istället för att sova hela dan.. att somna vid sju blir det iallafall inte ofta som tur är, för idag är jag helt slut.. känns som jag kan sitta rakt upp och ner och sova.. igår ska vi inte ens snacka om.. mådde illa så trött jag var.. när jag kom hem till mamma trodde hon jag hade blodbrist så vit jag var i huvudet.. och det allra värsta: jag var så trött så jag kunde inte ens gråta till the Notebook!! Var hemma hos Js mor och kollade på den igår och dessutom lyckades J förstöra gråten för mig! Precis när jag ska börja klämma ut en tår så ligger J och hulkar och bara störtbölar brevid mig! Jag kunde ju inget annat än att börja asflabba istället! Detta var samma person som sa till mig första gången vi såg filmen tillsammans: "Jag har nog aldrig sett dig gråta så mycket, du kunde ju inte få stopp på det heller!" hahaha, det är sant! När jag väl börjat böla till den filmen så finns det ingen hejd. Jag kan bara sitta och skrik-gråta rakt ut en kvart efter den slutat. Och nu var det likadant för J, hahaha! där ser du! 

Så tips till alla killar: vill ni få en tjej på fall och liksom va den som tröstar henne, hyr the Notebook, jag lovar att du inte kommer ångra dig! =)

Jag vill också gratulera Gun för att hon nu också gör en fahallan.. hahah, fan va vi är onda! hihihih, me like!  Smådjävlar är vi allihopa, allihopa, allihopa, tsssssssss.... 

Snart hemgång, bara 45 min kvar... 

Kyss   

Kommentarer
Postat av: Tegen

Gör du inget annat än bloggar på ditt jubb =)

Vad jobbar du med egentligen, har undrat det en tid nu?

Är du duktig på layout o sådant shit med din blogg, jag är efterbliven, tänkte förnya lite, sugen att hjälpa =)

2009-01-05 @ 16:43:12
URL: http://tegtalarut.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0