Avtrubbad?

Idag hörde jag det konstigaste på länge... Yoda hade varit på underklädesparty igår.. försäljerskan där hade berättat att hon har en kund.. som är en man.. (hon säljer bara damunderkläder) mannen är inte transa eller nåt liknande utan en helt "vanlig" man.. han har en ställning han tar på sig typ med nån form av bröst på.. och går då och köper underkläder hos denna försäljerskan eftersom hon säljer även jäättestora storlekar.. hur sjukt är inte det?

Fast ingenting förvånar mig när det gäller Malmö och dess omnejd längre, eller ja, det gäller ju egentligen hela världen förresten.. fick berättat för mig för ett tag sen om upploppen på Rosengård... att det inte alls var en massa utlänningar.. eller jo det var det ju, men att det var minst lika många svenska afa-anhängare.. gå in och läs denna artikeln på frianyheter för att få bekräftat min historia.. helt sjukt.. svensk kille, född med guldsked i mun, fått allt han pekade på när han växte upp säkert.. man kan ju undra vafan han ska på rosengård och göra och kasta sten på polisen? som sagt.. ingenting förvånar mig längre.. förmodligen va han väl uttråkad av sitt liv utan motgångar.. han hade kunnat få ett par av mina, då hade han (och jag) säkert mått bättre! Eller förresten, vad är livet utan motgångar? Då kanske det hade varit jag som stått i palestinasjal och converse-skor och kastat molotov-cocktails mot polisen.. nä, förresten.. jag gillar inte converse-skor så det lär inte hända ;)

Nånting som däremot förvånar mig är hur jag klarar att va uppe till 12 på nätterna numera utan att gå som en zombie dan efter.. förr var jag tvungen att sova kl 10 för att överhuvudtaget komma ur sängen när klockjäveln ringde.. nu är det inte så illa.. kanske åldern som tar ut sin rätt? bara en vecka kvar *ångestsomaldrigförr*

Natti natti

Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0