Dinner and a moooovie

Hemma efter en skön kväll med lillharpan.. blev indiskt och currypasta med kyckling för min del.. muuums! Sen blev det att bara slänga sig på soffan framför en bra film.. Edit Piafs liv blev det ikväll, La vie en rose tror jag den hette... lite seg men bra faktiskt.. tragiskt liv å andra sidan.. men så blir väl livet i rampljuset till slut.. folk som kräver mer och mer av en tills man inte pallar mer, kroppen inte pallar mer.. droger och sprit i mängder under en hel livstid.. då är det inte så konstigt att bodyn ger upp när man är 50.. tragiskt..

Imorron blir det att kolla lite golv och sen ut till stallet.. lördagskvällen bjuder på fest förmodligen om jag är i form tills dess.. känner mig konstig och jobbigt känslig.. menshelvetet är slut imorron, äntligen... orkar inte med alla konstiga känslor i min kropp en dag till.. ooooohhhh, BOOOOORT! FÖÖÖRSVINN!

Sitter och sjunger med till whittan... sån här musik kan jag lyssna på dagarna i ända under denna jävla veckan..




I can´t run from myself, there´s nowhere to hide..

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0