Främlingslegionen nästa?

Idag har jag varit på äventyr.. jag och Gun tog en tripp till Swedala Quality Outlet och jag spenderade som vanligt för mycket.. ajajaj.. inte bra... sen var vi ganska så sugna på chinabox och jag fick en nostalgitripp när jag tänkte på när jag åt det sist.. det var nämligen i ettan på gymnasiet när vi bestämde oss för att ta en tur till Köpenhamn och dra runt på gatorna.. drack Björnebrygd med en alkoholhalt på 10,5%, fy fan, har nog aldrig druckit äckligare öl.. och då åt vi iallafall chinabox nånstans längs ströget.. ojoj vilka tider det var.. *drömmermigtillbaka*



Sen skulle jag hämta mina föräldrar som som vanligt varit ute på upptåg, dom var och sköt luftgevär så jag snackade in mig där på ett hörn och fick prova lite..



Han som va lekledare sa att jag var en naturbegåvning som kunde skjuta mitt  prick utan att nånsin provat ens hålla i ett gevär innan... tja, kanske ska ta ett jobb som krypskytt istället? Främlingslegionen kanske behöver anställa? Får höra med min vän Jackie.... Arklöv då.. han kanske kan fixa in mig?

Så nu ligger jag och Mullimus på soffan och myser till det innan det är dags för avfärd mot Gun och förfest innan.. hmm.. kan det kanske bli Harys? =)



Så, det var dagens sagostund med bilder och allt, vi får se om det kommer ett inlägg inatt när jag kommer hem.. eller ja, inatt och inatt.. imorron bitti säger jag istället.. men denna lördagen ska inte dras ut till klockan 9 på morgonen som den förra.. jag pallar inte gå som en zombie en måndag-tisdag till =)

Hoppas ni har kul ikväll mina readers, det ska jag ha! Nu ska det dansas all night long!

Kyss på eeer


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0