Funk to Funkerman

Ännu en trevlig kväll är till ända.. blev god chili con carne, kan ju inte misslyckas när det bara är att blanda mixen, köttfärs och vatten =) eller, vid närmre eftertanke så jo.. jag kan visst misslyckas med sånt.. men idag gjorde jag inte iallafall, man får ju lägga manken till när det är fler än jag som ska äta =)

Har varit och gjort naglarna idag, snackat lite skit med min nagelbyggare, alltid lika trevligt.. sedan upptäckte jag att vi fått en ny budbilskille.. inte lika het som den förra men han har potential faktiskt.. hmmm.. får nog beställa lite mer tror jag bestämt ;) Annars har dagen förflutit najs.. gick faktiskt upp när klockan ringde 7 idag, inte ofta det händer.. börjar känna mig piggare.. kanske för jag börjat äta vitaminer ganska så regelbundet? maybe baybe.. eller så är det för att jag börjat få med mig polisen ut och powerwalka ett par gånger i veckan? kan va att kroppen är i chock efter att ha börjat röra sig igen.. unbelivable vad jag är otränad..

Vad jag lyssnar på idag? Såååå jävla härlig denna låten så det är sjukligt..



I want you behind my bedroom doors... 

Menshelvete.. känslorna svallar som aldrig förr... sorry bejb, lyssna inte på mitt shitschnack..

Kyss, mys o hångel


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0