Hakuna Matata

Världen är sne idag i det johannska palatset.. det är lördag... klockan är 9... och jag är uppe, och tvättar! Eller ja.. jag ska tvätta rättare sagt, när min döva jävla granne kan bli klar i tvättstugan.. men ändå, jag är uppe och jag hade tänkt tvätta och jag har varit och handlat bullar redan.. hihi.. sinnes!

Var på Fagans igår med brudarna, skitgod plankstek var det... braa där! rekommenderas! helt okej priser också men servicen är väl inte den bästa.. men men.. maten var god iallfall.. Men eftersom man är gammal och sliten och inte orkar två dagar i rad så åkte jag därifrån vid tio.. somnade vid två fastän det inte alls va meningen.. som vanligt.. får nog ta och sova middag sen, men snart kommer min käre far och ska kolla på badrummet så jag får väl hålla mig vaken en stund till iallafall..

Hakuna Matata som någon brukar säga till mig =)

Nä, nu ska jag lägga mig o kolla ett avsnitt av Tusenbröder.. dregla till det lite, hihi... ZZZZZzzzz

Hittade denna, den passar ju bra =)


Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0