Hemligheter?

Jag gillar inte folk som har en massa hemligheter, alltså folk som står nära mig menar jag då.. om man inte får veta en hemlighet känns det precis som om personen i fråga inte litar på en och då i förlängningen känner jag mig som en person som inte går att lita på.. Hemligheter som är viktiga kommer jag aldrig berätta vidare men sånna grejer som vem som hånglat med vem en dållig lördag räknar jag inte som världens hemlighet.. för att man måste ju få skvallra också.. och vi tjejer älskar ju att skvallra.. skvallra om smågrejer är ju det bästa som finns.. typ som då vem som hånglat eller legat med vem och vem som är bra i sängen, vem som ringer på vems dörr mitt i natten.. och hmm.. vem som varit otrogen med vem.. ja ni fattar, jag kan ju fortsätta hur långt som helst.. fast det är bara kul att skvallra om andra, när man får reda på att skvallret handlar om en själv blir det inte lika kul.. och samma sak när man har berättat vissa saker för någon man litar på och sen får reda på att det gått vidare till olämpliga öron är inte heller lika kul.. men sånt är livet, det är därför jag inte har några hemligheter, allting kommer ändå fram på ett eller annat sätt.. så är det, har själv varit med om det ett par gånger.. helt sjukt..

Det är en person som tror sig veta hemligheter som inte jag vet.. men det är inte speciellt troligt.. eftersom personen inte vågar berätta vad det handlar om är det ändå antingen skitsnack eller skitsamma.. det jag inte vet har jag inte ont av, var det inte så? Förutom om det skulle vara nåt smittsamt.. då skulle jag kanske få ont av det i längden..
 
Lägger in Sarah Dawn Finers nya låt som Gun tyckte var ganska passande.. 




Does she know you, like I know you?

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0