I brist på annat att skriva om..

1. Hur gammal är du om fem år?
32. Fy fan.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Hmm.. Danbandskungen, Britt och ikväll blir det J

3. Hur lång är du?
175.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Kommer inte ihåg vad den sista hette, men innan det var det In Bruges, sjukt bra och skum film, helt i min smak!

5. Vem ringde du senast?
Yoda

6. Vem ringde dig senast?
Yoda

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Jasså, har du hittat på hyss?

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms. Pratar i telefon hela dagarna på jobb så det gör jag helst inte när jag kommer hem.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta. Men det gör inte att jag tror mer på tvåsamheten.

10. När såg du senast din mamma?
hmmm.. i söndags tror jag

11. Vilken ögonfärg har du?
Melerade

12. När vaknade du i dag?
Vaknade när klockjäveln ringde 7, som vanligt...

13. Vilken är din favoritjulsång?
Hmm... Hej Tomtegubbar.. säger jag då, mest för jag inte kommer på nån annan

14. Vilken är din favoritplats?
Min säng..

15. Vilken plats föredrar du minst?
Staden som hemsöker mig..

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Mycket kan hända på tio år precis som mycket inte kan hända.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Att min mamma inte skulle komma hem

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Robert Gustavsson-filmen, sjukt rolig är han!

19. Hur stor är din säng?
160x200.. tillräckligt för att Mulle ska ta två tredjedelar av sängen och jag får den hörnan som blir över.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Laptop.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan på sommaren och helst med ullstrumpor på vintern eftersom det är kallt som fan i lägenheten

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Fyra

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett, Skåne is the shit

24. Vilka städer har du bott i?
Maaalmöööeee

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor och strumpor när det är kallt och barfota när det är varmt.

26. Är du social?
Hmm.. ganska? Hatar däremot tjejer i allmänhet.

27. Vilken är din favoritglass?
Choklad, once you go black, you never go back.

28. Vilken är din favoriträtt?
Allt med sås o potatis =)

29. Tycker du om kinamat?
Japp, skulle äta det igår, men inte så lätt när kinarestaurangen tydligen har stängt =/

30. Tycker du om kaffe?
Nä, usch, så gammal är jag inte än..

31. Vad dricker du till frukost?
Oboy

32. Sover du på någon särskild sida?
Rygg, always.

33. Kan du spela poker?
Säg ett kortspel/spel jag inte kan!

34. Tycker du om att mysa/kela?
Skeden en dålig söndag är det bästa som finns!

35. Vill du ha barn?
Är inte säker på det

36. Vilka andra språk än svenska har du läst?
Engelska och Tyska, jawohl!

37. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja

38. Föredrar du havet eller en bassäng?
Poolen rulez, finns bara en massa äckliga saker i havet, typ maneter och krabbor och blä..

39. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, skor, film o fest!

40. Äger du dyrbara smycken?
Ja

41. Vem är den roligaste människan du känner?
Min kusin, min bror och Tryckturken

42. Sover du med gosedjur?
Ja, ett levande

43. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Mina vänner gör något speciellt bara genom att skicka ett sms och fråga hur det är när man mår dåligt.. lav jo girls..


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0