Jag har varit på ställen som inte finns

Jag orkar inte återberätta gårdagens kväll men det var en riktigt roligt igår.. jag var på ställen som inte fanns.. träffade personer som jag inte trodde var verkliga.. (alltså, vi snackar tjej på 100 kg med en ceriserosa kjol som inte gick längre än till precis under ballen, ålaskinn var det också så man såg vareeeeeenda cellulit.. och babyrosa lackstövlar som gick ovanför knäna till det) fy fan säger jag bara.. men roligt hade vi.. mitt i allt bestämde sig mitt visa för att sluta fungera.. så det blev en billig kväll =) Blev sent som faaan och det var inte alls meningen eftersom jag skulle upp och lägga golv idag igen.. men alltid kul att träffa nya människor, go girlz!

Sjukligt ont i kroppen har jag också.. känns som jag blivit rövk*piip*ad på ett stengolv.. har jättelika blåmärken på knäna från gårdagens golvläggning, baksidan av låren ska vi inte snacka om bara.. och ryggen.. ajajaj min rygg.. blev ju inte bättre av att man skulle ut på dansgolvet igår heller... ZZZZzzzz..

Hoppas mina girls inte är arga på mig för att jag inte kom idag.. är hemskt ledsen men kroppen ville inte röra sig när jag väl skulle gå upp.. det gick inte bara..

Nu ser jag dubbelt så får nog nanna en stund..

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0