Jag tar en livlina!

Jag satt och funderade på Mikael Persbrandt såhär en torsdagseftermiddag.. blev lite halvkåt sådär.. nä men, skämt åsido nu.. när man är i ett förhållande brukar man ju ha ett sk "frikort"... typ en person man får ha sex med fastän man är tillsammans med nån (mest för att man vet att det aldrig skulle inträffa, även om man ber till GUUUUD varje kväll att personen ska komma och ringa på dörren mitt i natten.. i bar överkropp.. helst ska det regna och åska så blir det extra hett.. usch, nu skenar fantasin iväg.. händerna på täcket!!) Oftast är det ju nån känd person.. jag har inte bara en person, jag har en lista.. som jag tänkte dela med mig av till er andra..

Joaquin Phoenix (utan tvivel, finns ingen annan som skulle kunna komma i närheten av hans förstaplats)

Mikael Persbrandt (han är nog utan tvivel den mest sexiga svenska skådespelaren, helt ohotad andraplats)

Ola Rapace (blev lite besviken där med dom anabola men behåller ändå en tredjeplats)

Brad Pitt (Ja, han håller fortfarande måttet)

Andreas Wilson (sjukt het)

Leonardo Dicaprio (jaaa, jag vet, men det är något sexigt pojkaktigt över honom..)

David Beckham (bara jag slipper höra hans röst.. sjukt osexig är den.. han får hålla käften helt enkelt)

James McAvoy (mmmm.. han är nog en giver...)

Jake Gyllenhaal (lite sådär fulsnygg.. men het som ett as)

Jag har en person som hänger halvvägs utanför listan men som ibland kan göra ett inhopp.. för ibland är han skithet och ibland är han inte lika het (som när han spelade typ belsenbergenfånge i The Machinist) och det är Christian Bale

Fjortisinlägg.. men sånna måste man också få ha ibland =)

Kyss

 


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0