Skor strl 46?

Anledningen till att jag inte vill släppa någon in på livet är att jag förstör tydligen allt.. allt som kommer i min väg blir bara skit och ruiner.. det är nog inte meningen att jag ska få vara lycklig och få älska.. jag har förstått det.. det är väl tydligen inte min lott i livet.. förmodligen har jag dragit på mig alldeles för mycket dålig karma genom åren.. varit otrogen, ljugit, betett mig som ett svin.. så nu får jag dubbelt tillbaka, precis när det känns som allting ska lösa sig kommer det ännu ett bakslag.. sitter hemma i soffan nu och vill egentligen bara gråta floder, hejdlöst tjejtjuta såhär sista dagen på det som känns som den eviga röda veckan.. men det går inte, jag får inte ut en enda tår, inte ens en halv snyftning vill tränga sig igenom stenansiktet.. tycker inte ens synd om mig själv, och det brukar jag ändå göra när saker går åt helvete... just nu känner jag mig verkligen som en känslokall bitch och har tydligen tryckt ner alla mina känslor  så låååångt ner i skorna det bara går.. det är bra.. stanna där.. kom inte fram förrän jag lyckas träffa en kille som inte är ett svin.. och det lär ju ta ganska lång tid.. jag lyckas ju leta upp dom, en efter en..

Jag vet inte vad jag ska skriva mer, jag är känslomässigt uttömd just nu.. har haft en helvetesdag och jag hoppas att morgondagen bjuder på bättre stunder.. handboll tex.. i Oxie.. efter en lång sovmorgon.. kanske kan sova fram till nästa sommar.. gå i ide och slippa allt skit, bara få ligga vid poolen och ta det lugnt..

Har funderat länge men bestämt mig för att inte lägga ut historien om J på bloggen, denna gången ska jag skona alla från mitt sjuka jävla liv.. from idag är allting nollställt och vad som händer framöver blir en ny utmaning.. och vi gillar utmaningar, är det inte så?

Lägger in en bild från stallet och den mysiga solnedgången idag..




I went to a party once, and there was a palm reader there and when she looked at my hand, she just froze. And I said to her "I know. My lifeline is broken. I know I won´t live past thirty."  Edie Sedgwick

Jag har nog inte suddat och skrivit om så mycket någongång som jag gjort i detta inlägget.. jag tror jag suttit med det en hel timme.. *suck*

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0