Kroppspråk

Gun är så duktig på att få bilder av mig när jag är i full fart med att göra grejer...vad jag nu håller på med kan man ju undra.. Gå in på guns sida för att kolla mer foto från våra kvällar!

      

    

    



Om ni vill lära er fler najsa moves, så ger jag lektioner mot betalning naturligtvis.

Haha, nu är dansbandskungen i farten igen, här kommer vårt samtal som ägde rum precis...

DK: Fan min syster fyller nog år idag, jag får nog ringa skattekontoret och kolla..
jag: Skattekontoret? Gå in på birthday.se och kolla bara, du behöver ju inte göra det svårare än vad det är..
DK: börsday?
*här blev det total förvirring mellan oss, uttalet är ju inte någon av oss mästare på*
jag: ja, birthday.se
DK: Men ö finns väl inte i internetadresser?
jag:.......Ö?? Varfan får du Ö ifrån? BIRTHDAY, födelsedag på engelska!
DK: jaha, men säg det då! Men det andra hade också varit bra:
www.börsensfödelsedag.se
jag: *asg* för jävelen!

kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0