Låååååångeman =)

Gårdagen blev ganska mysig, långeman kom på besök med film och mys =) Blev en sen kväll men hade ju sovmorgon idag så det var helt okej =) Vaknade vid 10 och plockade undan lite.. körde ner till ikea men när jag såg parkeringen med ca 2000 bilar på så vände jag igen, herregud vad folk har lite att göra när dom är lediga (inklusive jag själv då) Styrde gertzen ner till tvillingmamman och falkenbergaren istället och myste med gudbarnen. Vi kollade Harry Potter och käkade lite god middag, falkenbergaren kan han =) Kom hem för en stund sedan och borrade in mig i filten på soffan, jobb imorron igen. Och bilen ska lämnas på service... usch... ingen billig historia.. blir inte mycket över till shopping denna månaden, buuuuuhuuuuuu. Slängde på en ansiktsmask så nu är jag sketanssnygg, hihi =) Och nu är det drömkåken på tv, haha, faktiskt lite rolig den filmen och Susanne Reuter är ju faktiskt en av favvisarna.

Ska köra till Göteborg på torsdag på kurs, skittråkigt att sitta och köra den vägen själv men tågen går inga bra tider så det får ju bli så. Om de e nån som vill åka med är det bara att hojta till =) Får hålla tummarna för mig att det inte blir snöoväder i vilket fall... =/

Christer Pettersson, mannen, myten, legenden.. så jävla kool.. denna t-shirten finns att köpa på beastwear.com.. skithäftig!




Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0