Maj GAWD!

Herregud.. det skulle komma en snickare och kolla på badrummet idag.. det hade jag helt glömt.. så när det ringde på dörren trodde jag det var nån helt annan *ifyouknowwhatimean* men nä, det var ju snickaren.. och oh maj gawd säger jag bara.. dom andra som varit här har ju varit män i "sin bästa ålder" om man kan kalla det så.. typ 55+... men nu fick man ju både hjärtflimmer och tunghäfta när han uppenbarade sig i dörren.. MM hade ju inte alls förberett mg på att han skulle va så het! Fick inte fram ett enda ord... jag krystade till slut ut ett "He.e..ej".. men sen var det ganska lugnt.. han babblade på som fan och jag är ju inte sen att hänga på om någon börjar snacka.. hahah.. när han skulle gå sa han att han skulle vidare till nästa jobb.. "Det blir ju en del sena kvällar" sa han.. "jaha, gör ni nattarbete också?" kontrade jag och då kunde han ju inte mer än att skratta.. hahah..

Helt plötsligt försvann helgens händelser från minnet och jag fick hopp om livet igen

Hoppas att han kommer med ett bra pris, då jäääävlar säger jag bara ;)

Kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha!!

2009-01-22 @ 17:52:14
Postat av: Trulle

Varför anliter du inte bror din, snickarkungen?!?!??!?

2009-01-22 @ 21:19:45
URL: http://trulle.st
Postat av: Anonym

för att han är så jävla dyr!! =)

2009-01-22 @ 21:20:57
Postat av: Trulle

hehe, har inte du familjerabatt????

2009-01-22 @ 23:12:33
URL: http://trulle.st
Postat av: karoline

knappast, han ska ha betalt för varje minut, snåljåpen =P

2009-01-23 @ 12:36:08
Postat av: Grannen ovan

ojoj ;) Varför kommer det aldrig såna snyggingar och knackar på min dörr?? ;P

2009-01-23 @ 14:30:38
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0