Minnesförlust

Jag hade nåt skitbra jag skulle skriva om nu, men under den tredjedels sekunden det tog att trycka på "Logga in"  så försvann det.. helt jävla otroligt.. jaja, om jag fortsätter babbla en stund kanske det kommer tillbaka... hmmm...

Fest blev det igår iallafall, var hemma hos syrran med Lillharpan +1, Gun, L & L med pojkvän.. L & L får vara ett ord för dessa två tjejer för dom träffar man nästan bara uteslutande tillsammans. Var faktiskt trevligt, det drogs fram en massa fylle-historier som inte var utav denna världen alltså. En historia som var heeelt sjuk som jag tydligen lyckats missa var den om Syrran och hennes ex i hans föräldrahem. Historien är inte rumsren nog att dra här, men den innehåller en kristallvas, en golvmopp, en stereo, en handduk och en mamma. Hahahah, men fan vad vi garvade när hon berättade, helt sjukt ju. Själv har jag aldrig låtit mig själv bli så toppad att man helt förlorar kontrollen och blir halvt medvetslös. Har aldrig förstått tjusningen med att dricka så mycket.

Mmmmm, nu ringde mammi precis... söndagsmiddag om 2 timmar, kyckling med sås o potatis.. OH, va gott! 

Iallafall drog vi vidare till harrys sen, inte så mycket folk man kände där igår. Men hetingen från förr såg jag ett par gånger i ögonvrån. hehe, ja, het e han fortfarande, varkar dock inte vara lika stöddig och självsäker längre. Kanske vuxit upp? Ja, det gör väl alla förr eller senare. Typ... iallafall.. hans kusin har nog däremot inte gjort det.. fortfarande samma gamla tjejtjusare, hahah. 

Ja, anywaaaaays, jag och Gun drog från Harrys typ vid halv fyra, tänkte att vi skulle gå hem i tid och få en ändå ganska schysst natts skönhetssömn. Hittade till Mcdonalds som vanligt sen va de en J som ringde och ville åka med en bit på vägen. Jag har inte bestämt mig om denna personen ska bli långvarig så han får hamna med i dom jag kallar J så länge, gör bara förvirringen ännu mer total för alla läsare =) Men så måste det ju bli, måste ju få vara lite hemlig om vem jag träffar, att jag dessutom bara lyckas träffa människor som heter nåt på J är ju sjukt bara det.  Nu lyckades jag sväva iväg igen... jag skulle komma till att huvudet träffade kudden vid halv sju, hur lyckades jag nu med det?

Trött som ett as.. Mjukisdressen på och inte röra mig ut fläcken idag..  oh, inga cigg heller.. FAN!

To be continued..


Kommentarer
Postat av: Gun

Nu vill Gunhilld säga ett par saker här va! Hur fan kan ciggen redan vara slut?? Galet! Sen vill jag föreslå att ny J kallas för Ü HAHAH!!! Sen för det tredje tycker jag att du e kass!!! Skriv som det e nu! Man kan inte vara trogen mot FaHalland!!!! MES!

2009-01-04 @ 15:35:11

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0