Serie i världsklass

Då va man hemma efter en kväll hos Norsken.. jag fick hela första säsongen av Merlin (ny serie på SVT) från min kära tekniker som livnär mig med nya och gamla filmer =) Så vi har haft ett Merlin maraton ikväll.. om ni inte har sett serien (bara första avsnittet har gått på tv) så mååste ni se den.. eller man måste ju gilla riddar-och magi serier/filmer men den var skitbra.. En riktig feelgood-serie, romantik, män som slåss i rustningar.. raarrrr.. hett... sen att överhuvudtaget kolla på film/tv med Yoda (fd. J, men hon har fått ett eget namn nu) är desto värre.. kommentarer som tex "Det fanns ju för fan inga negrer i England på den tiden!" och "Nä, det där kan inte stämma"  får en att bara vilja strypa henne långsamt men man får stå ut.. sådan mor sådan dotter =) Norsken var litta trumpen idag efter ha fått sina dagsböter han skulle betala.. onödigt norrmannen, lugna ner sig nu! Men han blev lite gladare efter Yoda fixat tacos... mums =)

Imorron (och förmodligen även söndag) blir till att lägga golv hos lillharpan.. helt laddad är jag inför detta! Girlsen ska fixa detta själv utan några jävla män involverade, trägen vinner!

Lägger in en låt jag fått på huvet nu för tillfället.. Hittar inte den med Mikael Wiehe och Björn Afzelius så ni får nöja er med en tolkning av den. Jag vet att Wiehe va en kommunistjävel men han har gjort ett par bra låtar iallafall..




Så kom i håg mej. Kom i håt att va mej nära. Och låt mej somna på din arm.
Och låt mej drömma. Låt mej drömma mina drömmar, och låt mej vakna i din famn.
Då flyger mitt hjärtas fågel. Då stiger den upp mot skyn.

Natti natti

Kyss

Kommentarer
Postat av: Trulle

TidersSvenska80-Tal-2CD-2006" rel="nofollow">http://thepiratebay.org/torrent/4480366/AllaTidersSvenska80-Tal-2CD-2006

2009-01-24 @ 12:47:24
URL: http://trulle.st
Postat av: Yoda

Hallå där, du älskar mig för mina kommentarer, utan dem skulle det ju va dötrist..

2009-01-25 @ 10:40:58

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0