Sjukt irriterande är vad det är!

Varit med J idag...kollat lite handboll... fått prata ut lite.. men lite räcker.. nu är det nog!

Har fått släppa loss bitchen within nu precis också.. shit.. jag vet inte om det är jag som utstrålar otrevlighet, eller om det är i mitt sätt att skriva men nånting är det.. Jag har bara försökt vara trevlig men nu är det nog, jag kan ta det till en viss gräns, men sen måste jag få lite respons tillbaka.. och nu var gränsen nådd.. men jag förstår.. det är inte lätt att spela ett spel där vinnaren redan är given.. för jag lovade ju.. vissa grejer.. som skulle hända.. och som hände.. och jag håller alltid vad jag lovar.. den är en viktig del av uppfostran.. att man ska hålla vad man lovar.. och kämpa för vad man vill ha.. var nog lite av båda i detta fallet..

Jag hatar också att förlora.. förlorade en jävla massa i Gin Rummie häromveckan.. jävla Pancho.. äckligt flin hade han på läpparna när han vann också.. vet ni vad som är det mest irriterande som finns? Att göra ett köp på ens tur i Gin Rummie och dra upp två dåliga kort från högen.. OOOHHH.. sjukt irriterande är det... vet ni vad som också är det näst mest irriterande som finns? att inte få diskutera Panchos skägg (eller avsaknad av skägg på vissa ställen om jag ska vara mer exakt) typ tänk att få diskutera det alltid.. dagarna i ända.. sjukt irriterande är det att gå miste om en sån sak ;)

Fy fan vad mina kläder luktar rök, ÖRK! Detta är precis varför jag inte röker inomhus!

Natti natti!

Kyss

Kommentarer
Postat av: Pancho

haha :P vet du vad som e sjuuuukt irriterande!? Att folk skriver saker om en på bloggar :P det e skjukt irriteradne :P haha skrattade faktiskt som fan åt detta :P sjukt ball va den kvällen!

2009-01-21 @ 22:48:25
Postat av: yoda

det är faktiskt SJUKT irriterande att göra ett dåligt köp, än värre att göra två dåliga köp på raken, och inte komma ner..

2009-01-24 @ 00:42:01

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0