Soffliggare

Jaha, dessa dagarna efter nyår har det inte hänt mycket.. bara förflyttat mig från den ena soffan till den andra.. skubbade till och med från jobb igår.. när klockan ringde 7 var den första tanken : "Nä, aldrig i livet, inte idag" Ringde till dansbandskungen och sa att jag inte kom, han tyckte jag var taskig eftersom då blev han ensam på kontoret hela dagen, ingen att prata med, stackare =) Så jag låg på soffan hela dan, var ute och gick en sväng med Polisen i ungefär 1 timme, det var najs =) Gick en runda till konsum och handlade mat, tänkte eftersom jag ändå inte orkar ta mig ut ikväll kan jag ju slå till med att göra nåt hemmalagat. Så det blev fylld spätta med potatismos och sparris, mmmm, gottis.. Gun och Heffa kom förbi och la sig på soffan med mig.. Heffa som tydligen inte är nån van soffliggare (som vi andra) åkte hem när han höll på att somna, ha! Nybörjare! Gun och jag låg kvar och när Gun vaknade till frågade hon varför jag kollade på Gremlings... Sagan om ringen var det naturligtvis.. =) Fick lite fahallan igår också då, Pivisen spenderar ju helgen uppe Halland och får sig en riktig fahallan, hahah! För er som inte förstår det interna skämtet så kommer det snart upp en video på youtube som förklarar det hela =)

Idag vaknade jag då efter hmmm.. 10 timmars sömn.. sköööönt.. gick till konsum och köpte frukost, tog det lugnt och gjorde mig iordning och åkte sen in till skånecupen och kollade Guns småtjejer som spelade gruppspel. Tänk att det känns inte som det var så längesen man själv var tolv och sprang där inne och jagade en boll.. usch, jag behöver komma igång och röra på mig, kan korpen komma igång snart eller? Flera månader till juh...

Ikväll blir det väl förmodligen utgång, Gun var konsekvent när hon igår inte hade några pengar, men smajlet som mötte en i kombihallen imorse sa "jag kan nog avvara en hundring eller två ändå"  så vi får se vad som händer.. kanske förfest med Syrran?

Tydligen är jag en djävul, förklädd. Hahah, men så är det ju, det är mycket roligare när man själv gör spelreglerna, hihi =)

Kyss på er, see jo on de dancefloor doing the Travolta!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0