Som grädden på moset..

Ja, sovmorgon skulle det bli ja.. vaknade halv tio och det är totalt omöjligt att somna om..

Ovanpå allt detta har jag fått svamp.. där nere.. inget farligt men det kliar nåt så gud in i helvete.. nu måste jag till apoteket också.. då måste jag gå utanför dörren.. vilket betyder att jag måste klä på mig och göra vid håret.. det kommer inte på fråga.. inte idag.. jag orkar inte.. det får bli imorron.. det är ju trots allt söndag och imorron är det till att börja jobba igen..

sitter och läser lite ur min gamla blogg..det här och det här inlägget skrev jag efter i somras när jag blev riktigt sårad.. usch vad dåligt jag mådde då.. helt i onödan kan jag ju säga såhär ett halvår senare men man kunde ju inte veta då hur det skulle bli.. i vissa fall vill jag bara ha en spåkula.. inte missbruka den utan bara ta fram den vid stora vägval i livet så man kan få lite guidening vilket ben man ska stå på..

En miljon tankar i huvet.. kan man såga av det?

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0