Spår

Då var det 2009.. nytt år, nya förväntningar, nya besvikelser, nya upplevelser, nytt liv?
Om man ska summera 2008, vad lämnade märken hos Karoline? I ungefärlig tidslinje:

Nytt jobb, mycket roligare, mycket lugnare, mer familjärt.. så käääärt så =) Var ganska spyfärdig på mitt gamla jobb när jag lämnade det i februari.. örk..

Norrland.. 

Mina tassar som kom på plats på ryggen i början av April, bara ett par dagar senare kommer mina söta gudbarn till världen, om jag inte får några egna barn kan jag iallafall sno dom med jämna mellanrum =) sötnosar =)

Sommaren 2008 kommer att gå till historien som min bästa och härligaste sommar.. Ändå var jag knappt ledig på hela sommaren, hade bara två veckors semester eftersom dansbandskungen bestämde sig för att åka in på hospitalet mitt i min ledighet.. var bara att hoppa in och jobba igen.. men anyways, traffade en person som kom att bli väldigt speciell för mig, som fortfarande är det.. han kom in i mitt liv precis när jag behövde det.. fick mig att vakna ur den dvalan jag var i då.. jag levde i nån sorts vaakum.. bara var liksom.. gjorde ingenting, orkade inte... tyckte livet var allmänt tråkigt osv.. var tråkigt som det hela "avslutades", men han eller det vi hade var precis vad jag behövde.. konstigt att en person som egentligen inte gör något speciellt kan komma in och ändra ens liv så mycket.. hmm.. ja..

Sverigerundan.. Jag tog en tripp till öland till ett hus där tjejerna befann sig, spenderade ett par dagar där och styrde sen vidare till Hellöreland (aka Jönköping) och vidare till Ullared och sen hem.. Dagarna på stranden på öland och på stranden i Polkagrisstaden fick mig bara att må så bra.. vad vore livet utan ens bästa vänner? Vad vore livet utan kärlek?
 
Hösten 2008 var då vi började festa igen, jag, Gun och nytillskottet Pivisen. När gymnasiet slutade var vi 5 tjejer som gick ut genom dörren tillsammans hand i hand, trodde att vi skulle hålla ihop resten av livet. Sju år senare var vi bara 2 kvar, och med 2 stycken virvlandes i utkanten av bilden nånstans.. en har försvunnit helt. Synd på ett sätt, men man vet nu vem som stannar kvar och vem som är ens riktiga vänner, synd att det tar så lång tid att komma på det bara.

1 januari 2009.. blir spännande att se vad detta året har att bjuda på. Förra nyåret var jag bara trött, så trött på allting.. gudarna ska veta att jag har mått dåligt dom senaste åren, som sagt är det bara dom närmsta som vet vad som hänt och hur jag mått. Jag kan säga att utan min mamma hade jag inte klarat mig igenom allt detta skitet, hon har verkligen ställt upp som ingen annan.. En dag när jag är redo ska jag dra historien här, då får ni svar på mycket när det gäller mig.. Men inte nu, inte idag.. aj lav jo mammi =)

Ser fram emot nya filmer, nya upptåg och nya roligheter med Gun o Pivisen....och fahallan naturligtvis! eller va? ahahahaa!

Nu ska catwoman fortsätta sin maraton-match på Tusenbröder.. känns som jag legat på soffan hela dan, var hemma hos J och kollade Batman 2 innan idag.. vilken bra film, jisses!

Kyss!

Fråga inte hur jag kom dit bara, det är en hel historia för sig!

 


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

man omnämns inte ens...

2009-01-02 @ 13:34:21
Postat av: Karoline

Om jag hade vetat vem du var hade jag nog kunnat nämna dig också. Reveal yourself!

2009-01-02 @ 13:58:10

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0