The biatch within

En sak som är det mest irriterande som finns är när folk stänger av sin mobil, eller har sin mobil igång och inte svarar.. i detta samhället måste man ha mobilen på, svara i den eller dö.. försvinna från jordens yta.. vafan har man annars en mobil för?? i annat fall måste det helt enkelt ha hänt något.. har varit i stallet hos gunnieman idag och på vägen hem så tänkte jag köra hemom min kära vän och ta en cigg, som vi gör med jämna mellanrum.. snacka lite skit och bara glo på tv eller nåt.. då är den jävla mobilen avstängd.. jag tänkte att äh.. personen har precis fått ny mobil och kanske inte får rätt på den.. jag kör dit och kollar om personen är hemma.. bilen står utanför, tänt i hela lägenheten och tvn är på.. jag ringer på... inget svar.. nähä.. mobilen fortfarande av.. börjar man bli orolig att nåt hänt då kanske? om man nu inte känner för att träffa nån kan man iallafall ha på mobilen och skicka ett sms att man inte pallar.. irriterande!!.. kände inte alls för att åka hem till en tom och kall lägenhet men fick ju göra det ändå...

Nu ligger jag och Mulle och myser till det i soffan.. tråkigt.. 

(alltså, när jag läser detta såhär i efterhand så kanske det låter konstigt att jag bara åker hem till folk sådär, men sån e jag, jag dyker upp när man minst anar det.. skickar alltid ett sms innan ((förutom till Gun eftersom hon har svängdörrar för mig =)) men oväntade besök är dom bästa, eller?)

Kyss 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0