Trainungswerk

Jag har som sagt träningsvärk som inte är utav denna värld sen igår då det skulle röras muskler som inte är igång så ofta.. eller ja, det är ju inte många av mina muskler som är igång nånsin men när man väl hittar dom musklerna man aldrig visste man hade.. då är det illa... ajajajaj.. jag får träningsvärk av konstiga grejer såsom bowling (ena ballen och höften brukar råka illa ut då).. sex (sjukt ont på insidan av låren när man inte varit igång på ett tag) och då diverse renoveringsarbete.. när jag målat om min lägenhet efter jag flyttat hit kunde jag inte röra mina armar på en vecka.. ja, jag hör själv hur illa det låter.. ooohh.. måste börja röra på mig.. 

Här kommer ett par bilder från vårt träningspass:

         
Jag o Henke i full gång      Yoda matchar o passar     Blev snyggt till slut!

Jag måste ju lägga upp bilderna så folk inte tror att vi är några handfallna idioter som inte klarar av lite hederligt renoveringsarbete =)

Ryggläge resten av kvällen.. ja tack...

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0