Trakasserier.. på alla tänkbara sätt..

Jag har fått ett hot riktat mot mig idag.. av mina tekniker.. som tycker det är jätteroligt att terrorisera mig på morgonen när jag är en riktig "bitterfitta" (som jag även blivit kallad av vissa andra)..  förra gången jag blev utsatt för mina teknikers humor såg det ut såhär.... Jag kan ju säga att jag hittade aluminiumfolie på mitt kontor 2 månader efter detta..

Iallafall.. hotet som var riktat mig mig idag handlade om ni vet det man tömmer ut från ett hålslag, sånna vita små runda pappersbitar och hur det ska hamna överallt på mitt kontor... eftersom jag inte har nån dörr in till mitt rum så kan dom ju inte lägga det där ovanpå så att jag får det på mig när jag kommer på morgonen.. nä, det är deras största problem just nu.... hur jag ska få det över mig.. så där står vi nu.. jag bara väntar på dagen ska komma.. men dom är lite rädda ändå.. för dom vet vilka skitjobb som väntar om det blir allt för illa =)

Jag har funderat och jag tror att jag är sjuk i nån form.. jag tror jag har nåt som kanske hade kunnat heta flashback-feber.. ni vet sån man ser i filmer, när huvudrollsinnehavaren får flashbacks som bara håller på några sekunder.. sånna har jag.. och så illa som det är nu har det aldrig varit.. flashbacks från snuskiga grejer är det min hjärna visar mig nu.. och ja, ni förstår ju precis vad det är för snuskigheter jag menar.. jobbigt är det.. för jag vill inte minnas mer.. inte längre.. jag vill bara glömma.. men hur lätt är det egentligen? Innan brukade jag få flashbacks från roliga händelser förritiden.. med tjejerna och en massa fester och grejer.. men nu är det bara snuskigheter.. och det bara gör allt ännu svårare.. helvete.. varför vill min egen hjärna straffa mig för att jag haft jävligt bra sex? sick mind.. kan ju inte säga mer än så.. hur kan man bota denna febern? måste ju gå att få bort genom nån form av hypnos eller nåt? lobotomi kanske? annars är ju giljotinen nära till hands.. helvete, helvete, helvete.. *försökerviftabortsynerjagintevillse*

Just nu.. idag.. denna veckan... månaden.. varje timme och varje minut är det tungt som fan och jag vill bara lägga mig ner och sova bort hela vintern och vakna när sommaren kommer.. 

*suck* 



Är det inte en fin bild? Bubblor som så gärna vill komma upp till ytan men har fastnat i isen... så känner jag nu.. jag har fastnat i isen.. det är kallt så in i helvete och jag kan inte andas.. jag vill bara upp till ytan.. vill bara kunna andas igen..

Ljuset är tänt men det är ingen hemma, har ni hört den förr? Här är det nån hemma, men ljuset är släckt och det känns som jag bara famlar runt i mörkret därinne och letar febrilt efter ljusknappen som ska få mig att komma ovanför ytan och kunna andas igen.. jag är fast i nåt och jag behöver nån form av förändring.. försöker vara stark och inte röra en min, låta stenansiktet göra sitt och bara låta alla ord skölja över mig och inte fastna.. men dom fastnar och gör ont så in i helvete..  

Usch.. nogsnackat om sånt deprimerande skit! Blir ikea ikväll med med brudarna.. jag behöver nåt annat att tänka på bara..

Lägger in en bild på mig och mina andra två musketörer.. det var ett tag sen vi va ute nu tjejer men får se om Pivisen kan slita sig från barnkalaset på lördag *hoppas* 



Kyss

Kommentarer
Postat av: Tegen

Du, snuskfia, håll snusket borta från bloggen iaf, vi är inte intresserade, jag tycker det är skiiiiiit trisst läsning eftersom jag inte kan ta åt mig när du skriver att du varit bortskämd med superb sex, attans!

Hi hi, snuskfia, skärpning, händerna på täcket tack!

Ska avslöja en hemmlis......



Jag har brutit mitt snusklöfte =(

TVUNGEN att dra han innan idag =)



puss snuskfia!

2009-01-27 @ 16:34:32
URL: http://tegtalarut.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0