Räven raskar över isen

Blev en trevlig kväll igår, jag, Y och J drog till Fagans och satt och snackade skit. Lillharpan med mor och pojkvän och syster kom och joinade oss en stund, trevligt, trevligt.. Fick utskällning av min bror för att jag skriver "en massa skit" i bloggen.. haha.. tydligen nån som skvallrar.. fyyyyy...=)

Usch, nu börjar detta känslomässiga helvetet igen som pågår i min kropp en gång i månaden.. ooohhh..  det borde finnas piller mot känslor i samband med mens.. hoppas ju att det ska gå över med åren men det verkar ju inte så.. faan.. Kollar på filmen Försoning.. så fin, så fin.. så hemskt.. kan nästan bara sitta och gråta rakt upp och ner nu.. och jag är ingen särskild känslomänniska.. eller jag visar det inte ofta iallafall.. Js mamma tycker att jag är mystisk.. fast hon känt mig hela mitt liv.. tycker att det ser ut som jag har en konstant räv bakom örat.. och det har jag väl.. kanske.. hihi.. usch.. ja, det är fler som tycker så.. att jag har en baktanke med allt jag gör.. och i vissa fall så ja.. men i de flesta fall så nä.. ooooohh.. känns som jag bara vill sitta i uterummet och röka mig igenom kvällen och morgondagen.. men imorron kväll vill jag ju inte missa för allt i världen.. ska bli mysigt =) 

jag vill göra nåt ikväll, men jag vet inte vad.. känner mig nerslagen för att jag inte kan bestämma mig.. helvetes skit.. förfest? utgång? bio? stanna hemma och äta ben & jerrys naken i soffan? sex? nä.. jag är inte sugen på nåt, eller rättare sagt, jag är sugen på allt men kan inte välja.. PMS kallas det med ett annat ord.. mööööeeeeeg.... 

  


Jag har inga gränser i mitt hjärtas land...  

Äntligen.. imorron..

Femme Fatale

Kyss 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0