Ut med det gamla, in med det nya

Ny filt fick jag idag som en lite försenad julklapp, alla som har legat under den filten jag har i soffan vet att det är hög tid för en ny =) Min gamla är jättemysig och en av sakerna i bodelningen.. jag älskar min filt, den är zebrarandig, och gammal och noppig, egentligen ett överkast till en dubbelsäng så den är stor, man får lätt plats med en dubbelsked under den ;) Men också jag inser att det är dags för nåt nytt, den är uttjänt, men jag kommer sakna den.. tänker inte kasta den riktigt än, den får åka ner i källaren och kanske komma till användning i uterummet när jag gör om där till våren.. tänkte köpa ny soffa och ställa ut den gamla där.. göra det lite mer mysigt.. men anyways, jag gillar den nya filten.. tack så mycket hjärtat =)

Har blivit "bjuden" på fiskpinnar med mos idag.. eller bjuden och bjuden.. jag fick handla och laga maten själv, men det är okej, så länge det inte är svårare maträtter än så.. jag kan ju faktiskt till och med lyckas med att göra riktig potatismos, det ni!

Som sagt hjärtat, det är dags... ut med det gamla...

Imorron blir det indisk dinner and a mooooovie, då ska jag och den galna katten (inte mulle då) mysa till det riktigt ordentligt.. myyyyyys =)

Kyss, mys o hångel!


Kommentarer
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Svar

Men herregud, stackars katt och stackars dig! Då är det kanske bättre med en liten "rapportör" istället.

2009-01-16 @ 11:45:37
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0