all these mondays..

Måndag.. och jag har absolut ingenting att göra.. har kollat film idag på jobb.. kul.. ångest.. jag hatar att inte ha nåt att göra.. känns som om man bara ska vara här för att sitta av tiden.. så jävla onödigt..

Jag såg Little Ashes som min tekniker varit så snäll och bränt till mig.. jag får nog ta med mig lite fler filmer hemifrån så jag har nåt att göra resten av veckan.. iallafall.. filmen var.. djup.. men ändå ganska bra.. jag gillar ju udda filmer, vi såg en film hemma hos Zorro i lördags som jag tyckte var bra.. dom andra tyckte den va skitkass.. Powder Blue hette den.. Jessica Biel har assnygg kropp i filmen, tror jag ska satsa på en sån när jag väl börjar träna.. eh.. ja.. anyday now.. igår såg jag Mammut som Lukas Moodyson har regisserat, den var också bra.. jag lipade till den men inte för att den var sorglig eller så.. mest för att Heath Ledger dog.. och hans ex är med i filmen.. inte han själv utan bara hans ex Michelle Williams.. fråga mig inte hur mitt huvud fick ihop det där men tårarna trillade en efter en iallafall.. film är ju en stor del av mitt liv.. i perioder.. jag borde bli filmrecensent istället.. det finns bara en enda film som har varit så dålig att jag stängt av mitt i.. Sweeney Todd.. fruktansvärd..

Jag fick ta bort busringningen från midsommar som jag la upp igår.. vissa ville inte va med på youtube.. spelar roll?

Bara lite mer än en timme kvar nu... sen ska jag ut och shoppa hår!

ZZZZzzzz


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0