Alla har vi spöken eller skelett i garderoben

Var inne och läste Sarahs blogg och vad hon skrev om spöken.. blev lite inspirerad där så jag snor den topicen rakt av..

Spöken.. sånna som går igen.. det är ju min melodi.. jag lyckas alltid på något sätt återvända till mina spöken (eller så återvänder dom till mig, vilket som) vissa tar längre tid, andra är alltsomoftast.. jag gillar mina spöken.. every one of them.. för där är ju ett par stycken.. ni vet sånna som man tror varje gång att "ja, men denna gången ska det nog funka" Men nä, det är alltid nånting som står i vägen.. fel tid.. fel känslor.. för mycket känslor.. för mycket historia.. varför gör man så? varför återvänder man till nånting man innerst inne vet att det inte kommer att fungera ändå?

Jo.. det vet jag också svaret på.. för där finns nånting.. det finns nånting som drar en dit.. ett band.. en attraktion.. men det är alltid samma historia i slutändan.. någon blir sårad, någon vill mer än den andra.. oftast är det jag som inte vill, eller är rädd eller inte känner rätt.. oftast känner jag inte rätt saker.. men man glömmer.. och nästa år när man stöter på ett spöke en dålig lördag så är man där igen.. "kanske denna gången..." Men nä.. alltid samma slut..

När ska man börja lära sig av sina misstag?

Det pissar ner ute och jag har inga cigg.. kul.. Mulle vill inte gå och handla.. buuhuu.. jag får väl bege mig ut ändå..
Gun har inte fått tummarna loss med bilderna sen i lördags men dom kommer väl så småningom.. var inne på Skabersjö IFs hemsida där det redan ligger bilder uppe.. och där är ju min kips! Jag blev av med den nån gång under kvällen.. Sångaren i Spootlajtz är ju bara löjligt het också.. herregud vad vi dreglade.

Top Dollar!


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0