Dagens i-landsproblem

Här ute i hålan Svedala finns det två lunchställen och ett McDonalds.. dessa två veckorna jag har jobbat efter semestern så har mitt favvo-place Lizzans haft semesterstängt.. och eftersom jag vägrar äta på det andra lunchstället så får det bli McDonalds.. jag har alltså ätit det till lunch nu i snart 2 veckor.. vet ni hur trött jag är på det vid detta laget? Jag har iochförsig varit inne på Jägers och Kniv och Gaffel och ätit nån dag men annars hade makedonkan varit standardalternativet.. på måndag öppnar Lizzans igen.. och ni förstår inte hur mycket jag längtar till måndag.. mmm... räksallad.. faaan vad gott det ska bli..

Och vet ni vad som mer händer på måndag? Då kommer dom och klipper buskarna utanför mitt fönster! Jag har harpat mig ordentligt nu hela denna veckan och ringt varje dag så är dom inte här på måndag så jääääävlar! Hej dagsljus!

Ja.. det var dagens i-landsproblem..


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0