Dags att flytta

Hemma igen från Österlen.. mysigt.. Yoda har tryckt i mig mat hela tiden så nu är jag kräkfärdig.. nu har mina föräldrar åkt på sin båtresa så nu flyttar jag hem till dom en vecka.. tar kisemisen med mig.. får se hur det går med deras osociala katt som springer där hemma.. ikväll blir det lite grill och sånt och imorron blir det lite mer grill och fääzt.. undrar hur min dator kommer att klara denna veckan.. förra gången den var avstängd en hel vecka när jag bodde hos Gun så protesterade den högljutt och var trög som fan när jag skulle starta den igen.. den vill helst va igång alltid och lite till.. så nu ska jag packa ner Mulle i transportburen.. kommer ta en liten stund eftersom han inte alls gillar att åka bil.. skulle inte förvåna mig om han hinner både kräka, kissa och bajsa på vägen hem till mina föräldrar (en resa på under 5 minuter)..

Satt och tänkte på en sak i bilen hem när jag inte hade annat att göra..

Det är konstigt.. det enda jag har kvar av honom är blåmärken.. så trodde jag aldrig det skulle bli.. stora lila-gula grejer på armarna..

Life is a bitch.. and then you die..

So long


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0