Dont wanna be your girl, aint lookin for no love so come give me a hug, you sexy little thug.

Sista semesterdagen.. ett helt år till nästa sommarsemester.. tiden bara flyger iväg.. snart är det jul igen..
Hur har semestern varit detta året då? Jo, jag hade jävligt kul den första veckan sen blev allt skit och dom sista två veckorna har bara handlat om att överleva.. ligga i solen.. pressa.. försöka äta.. försöka bli människa igen..
Har iallafall spenderat lite tid ute på österlen, i Yodas mammas stuga och ute på Ingelstorp. Hoppas fortfarande på att Yoda kan fixa en helg i huset på Öland tills slutet på sommaren.. där är så sjukt mysigt. 
Så ikväll blir det nog bara lite tacos här hemma, sista kvällen innan föräldrarna kommer hem, sen ska jag och Mullemys flytta hem till den tomma lägenheten igen.. och jag måste köpa nya kuddar.. har slängt alla jag hade i sängen.. behövde nya helt enkelt.. blir till att åka till IKEA imorron.. imorron ska jag och Gun ut och shoppa kläder till grisfesten vi ska till i Skabersjö imorronkväll också, skitkul ska det bli. Fotbollslaget anordnar varje år en skitstor fest med liveband och grillad gris där på gräsplanen, blir väl typ 100 pers som kommer. Nu jääävlar ska det raggas fotbollshunkar, eller hur Gun? =)

Dags att duscha av sig hästbajset

Kyss   


Kommentarer
Postat av: Gun

oohhh jaa =) i regnet..

2009-07-18 @ 05:17:47

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0