Fy.... fan...

Jag är knappt levande idag.. det är sjukt.. men fan vad kul vi hade igår.. jag slog till med en riktig karatefylla.. vilket nu följs av en fruktansvärd betongkeps med tillhörande illamående.. när jag vaknade imorse.. eller rättare sagt.. när Gun tyckte att jag skulle vakna imorse ville jag helst bara att nån skulle komma in och skjuta mig, ta mig från detta livet fort som fan och helst genast.. ni förstår inte hur bakfull jag blir.. det är sjukligt.. och nu ska vi på barnkalas.. funderar på att sjuka mig.. stanna hemma.. säga att det helt enkelt inte går att komma utanför dörren..
Vi badade iallfall igår, nästan allihopa.. och jag söp en kille under bordet, hihi.. Mummelmann isn´t the shit.. hade för mig att det smakade ungefär som Jägermeister men ack så fel jag hade.. men det skulle ju ändå ner.. skitäckligt.. jag kunde ju iallafall stannat vid så många shotar så jag kunde räkna det på båda händerna... och fötterna... men nänä.. mer.. mer.. mer.. fy fan..

Jag har hittat en skitbra låt..

 


Who doesn't long for someone to hold?
who knows how to love you, without being told
somebody tell me why I'm on my own
if there's a soulmate for everyone?


Kommentarer
Postat av: Syrran

hehehe... den bakfyllan misstänkte jag när vi gick hem, hahaha.

2009-07-13 @ 11:35:11

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0