Jahapp..

Ja, då var vi inne på näst sista semesterdagen.. ångest att börja jobba igen.. grr... men vi har ett par trevliga aktiviteter framför oss.. igår då var vi och åt på Jensens Böfhus och svettades som grisar i den tropiska hettan där inne.. jag åt mjukglass till middag, det gick inte att äta när det var så varmt.. sen var vi och såg Harry Potter och halvblodsprinsen på bio, sjukt besvikna blev vi.. jag och Yoda avgudar ju böckerna och det saknades massor i filmen.. =/ ska inte avslöja för mycket för er som inte har sett den.. när vi satt i salongen och dom visade trailers innan filmen skulle börja uppenbarar sig Edward på den stora duken när dom visade trailern för New Moon.. jag och Yoda kämpade för att inte lämna snigelspår.. skitäckligt ord.. jag vet.. =)

Ikväll är det iallafall kuliga grejer som händer.. det blir brännboll på Bulltofta med tillhörande öl och sen blir det grill och bad här hemma. Jag och Yoda ska cykla ner dit och vi är lite nervösa över hur detta ska gå.. jag har ju inte rört en cykel på typ... 5 år kanske? ja, jag är en lat jävel =) Det blir en jävla massa folk i vilket fall.. fler än vi var förra gången.. denna gången ska jag vara i det vinnande laget.. jag måste! Men det ska bli kul, brännboll is the shit och sen dopp i poolen efter det.. hmm.. föräldrarna kommer hem imorron.. blir till att städa som ett djur.. *suck*

Nu är det soooool och baaaaad! Herman ringde och frågade om vi skulle komma ner till stranden i Höllviken.. men nej fy fan.. hatar stranden! (förutom att kvällsbada, det är hur skönt som helst) sand och skit överallt.. vi som är bekväma stannar i solstolen vid poolen =)

Fridens liljor  

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0