Love all y´all!

Har kollat på minnesceremonin för MJ ikväll och sitter nu och kollar på Dangerous-turnén.. det är som dom sa.. han skulle hört alla dom orden när han levde istället, då hade han säkert varit i livet fortfarande..

Vi är för dåliga på att berätta för varandra hur mycket vi betyder för varandra.. sjukt dåliga är alla människor på det.. så därför kommer jag här vara senitimental och berätta för alla i mitt liv hur mycket dom betyder just nu..

Min mamma
är den viktigaste personen i mitt liv, utan henne hade jag irrat runt som en förvirrad själ och inte vetat vad jag skulle göra. Hon är grunden i mig, och jag älskar henne över allt annat, ingen ställer upp som hon.
Min pappa är jag. det är honom jag liknar och honom ser jag upp till. Om jag nånsin träffar en kille som är hälften av honom ska jag vara glad. Han kan allt och lite till och det är honom jag har fått lugnet av.
Min mormor har varit som min andra mamma hela mitt liv, hon är en trygghet som alltid finns där och jag kan inte ens föreställa mig hur det kommer kännas när hon inte finns här längre.
Yoda, vad hade jag gjort utan Yoda? Jag har känt Yoda så länge jag kan komma ihåg. Jag lärde henne skriva, läsa, räkna medans Yoda har lärt mig alla kortspel jag kan och hon fick mig också att hitta in i böckernas värld. Yoda har alltid funnits där, ibland i periferin men nästan alltid precis brevid mig. Jag kommer till och med ihåg när Yodas lillebrors navelsträng trillade av, han är snart 20.. så gammal är jag =)
Gun.. Gun är den personen som förstår mig. Gun har varit en del av mitt liv sen gymnasiet och har inte lämnat min sida sen dess. Vi har haft dom sjukaste och roligaste stunderna tillsammans och det är henne jag ringer när jag behöver gråta och skrika.
Tvillingmamman är min nyaste BFF. Hon och jag är exakt likadana, vi tänker likadant och till Tvillingmamman åker jag när jag behöver andas, att bara träffa henne och mina gudbarn gör att jag känner att jag får luft och lugn och ro.
Blondie kom också till i gymnasiet. Vår vänskap har också varit från och till men jag vet ändå att hon är där när jag behöver henne. Hon är så olik mig att jag behöver hennes syn på saker och ting. Man ska inte bara ha vänner som är lika sig själv, det slutar med att alla sitter och håller med varandra. Därför är min umgängeskrets en blandad skara.
Lillharpan. Jag trodde inte vår vänskap skulle överleva mitt uppbrott med hennes bror men det gjorde det med råge. Henne umgås jag med när jag behöver ett gott skratt, för det finns ingen sjukare och blondare människa.
Norsken som är världens bästaste killkompis! Aj lav jo fastän jag glömde dig första gången! ;)

Y, Syrran, min bror, Limhamn, Kussen
och ni andra som står mig nära, jag älskar er också =)

Jag vill då också passa på att tacka alla ovan nämnda för all hjälp denna gången också, Yoda för att hon rensade upp alla kläderna från min trädgård och transporterade bort dom, Lillharpan för att hon hämtade dom resterande sakerna jag inte fick med mig när jag störtade framstupa ut ur mitt gamla liv. Gun för allt torkande av tårar, Lillharpan och Y för att ni sysselsätter mig och matar mig.. era jävla feeders =) Tack för alla sms och alla telefonsamtal, det är skönt att veta att det är så många som tänker på mig! 

Så, meningen med detta inlägget: Glöm inte berätta för era nära och kära att ni bryr er om dom och att dom är viktiga i era liv! Imorron kan det vara för sent!

Kyss

Kommentarer
Postat av: Grannen ovan

Så jävla sant!!

2009-07-08 @ 13:19:04
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0