MMMmhmmm..

Jao, då var tredje semesterdagen snart avslutad, nu blir det lite film (en av tre hyrfilmer jag hittade i min bagagelucka som jag tydligen glömt lämna tillbaka.. kul..) har hunnit med mycket som fan dessa dagarna ändå.. i måndags var jag ju som sagt bakfull efter min och Guns lilla grogg/sangriakväll men jag redde upp det framåt kvällen så jag och Gun åkte och åt glass med Limhamn och Julan och sen mötte vi upp Yoda och min käre mor på lilla torg.. najs.. igår solade vi som fan vid poolen och sen grillade vi lite lätt här.. minigolf blev det efter det på Sibbarp och kussen vann med stora marginaler den jävlen... Yoda kom sist och tvingades till bad i Klagshamn, vilket egentligen inte var nåt straff eftersom alla skulle bada.. idag har vi solat som fan igen och sen drog jag ut till Tvillingmamman för lite grill och lite skitsnack.. skulle egentlgen blivit bad idag också men folk är ju badkrukor utan dess like.. så nu sitter jag här i min soffa och det känns som jag ska brinna upp så varm jag är.. phew.. luktar regn i luften så det kommer nog inatt eller imorron.. imorgonkväll måste det iallafall va fint väder.. då ska vi spela brännboll i Hammars park, det var naturligtvis Yodas idé (vem annars) så nu har vi dragit ihop en salig blandning av folk.. Hmm.. Ja.. det kan sluta hur som helst.. men det kommer bli skoj som fan.. blir nog iallafall en 20 pers.. så imorron måste jag och Yoda ut och leta brännbollsracket och sånt.. måste väl finns typ på Ö&B eller nåt? Eller till och med ICA Maxi? Ja.. och sen ska vi shoppa lite.. naturligtvis.. iallafall.. om du känner dig bortglömd och inte inbjuden till brännbollen så gör inte det för fan, dyk upp klockan 20 i Hammark park och joina!

Fridens liljor

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0