Nice little peolpe!

Det finns fortfarande snälla människor i världen! Jag hade nästan gett upp hoppet men det finns verkligen!
Var precis och skulle handla på ICA och står i kassan och ska betala, cigg, potatis grillvirke osv..
"Har du legitimation?" Frågar den jävla idioten i kassan.. jag hade bara tagit pengar med mig eftersom affären ligger en minut från mina föräldrar.. så nej det hade jag ju inte..
"Alltså, jag är 27, tycker du att jag ser ut att vara under 18?"
"Nä, men jag måste få se annars får du inte köpa cigaretter"
Jävla kärring.. stod och svor för mig själv och funderade på att få ett allvarligt utbrott..
Då säger killen som precis har betalat:
"jag kan handla till dig, det är lugnt"
Han kanske inte var mer än 20 och vilken snäll människa =)
Idioten i kassan bara tittar snett på honom och ger honom ciggen.. KÄRRINGJÄVEL!

Så, han gjorde verkligen min dag, så lite det behövs =)

Nu ska jag kasta mig in i duschen sen kommer hela ligan och lite fler hit och grillar och super till det.. synd att vädret inte är bättre annars hade det kunnat bli lite poolparty.. =/  Oj, nu börjar telefonen ringa.. inte så lätt att hitta ut här i förortsdjungeln!

Botten upp

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0