Slappa deluxe

Vet ni? Idag ska jag inte göra nånting.. jag ska gå hem, äta korv stroganoff från igår.. lägga mig på soffan och sen ska jag ligga där resten av kvällen, vänta på att my knight in shining armor ska komma på sin vita häst och rädda mig.. who am I kidding.. vem skulle det va? ja, fan vad skönt det ska bli iallafall.. känns som jag har flängt rundor hela denna veckan och nu är det dags att ladda inför helgen..

Snart hemgång, tänkte dela med mig av vad som spelas högt i min bil just nu..



Det är snusk, jag vet.. men den är jävligt bra ändå.. nickleback is the shit..

Kyss

Jag hade precis hunnit skriva sista punkten så ringer Yoda och frågar om jag ska följa med till Möllan och käka middag.. ooohhh.. pallar? Pallar inte? jag får fundera..

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0