Söndag

Var uppe med tuppen kändes det som idag.. eller ja, klockan var ju 10, men Tvillingmamman väckte mig så det kändes som klockan var sju på morgonen.. hon tyckte inte alls att jag skulle städa idag utan drog istället med mig upp i stan.. "jag ska bara fixa lite grejer, följ med!" Ja okej tänkte jag.. grejer till barnen = inte någon stor pengaslösarrunda.. trodde jag ja.. hon tvingade med mig in alla affärer och i slutändan blev det en jävligt dyr dag.. jag som tänkte att jag skulle spara lite eftersom jag ska serva bilen denna månaden.. jaja.. visst.. in my dreams.. och det blir ju inte bättre heller.. inför min fotosession på onsdag så behöver jag ju saker att ha på mig och dessutom tänkte jag fixa lite löshår att sätta i eftersom min frisyr för tillfället är skittradig.. *suck*


Jaha, då var det söndagkväll och jag spenderar den med Mulle i soffan.. har varit och hyrt film så here we go.. hade ju varit mysigt att ha nån att kramas med såhär en tradig söndag.. men men.. får tröstäta lite godis istället..

Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0