Stök

Ja, då har man snart jobbat en vecka.. skitkul.. not.. jag hade gett halva min arm för en sovmorgon ibland.. och dessutom har man ju vänt på dygnet när man har haft semester.. skitsvårt att komma tillbaka till verkligheten.. ZZZZzzzz..

Och sjukt stökigt är här också.. jag orkar inte städa för tillfället, men situationen börjar bli ohållbar.. när jag öppnar ytterdörren måste jag göra en framåtvolt för att kunna komma in i lägenheten.. jag har liksom förmågan att bara släppa allting precis innanför dörren när jag kommer hem och sen tänker jag.. "äh, jag packar upp det senare.." Så det står packade väskor, ikeakassar med tvätt, påsar med kläder jag shoppat och så står det naturligtvis en 7-8 par skor precis innanför dörren.. och Mulles kattbur som tar upp halva hallen.. *snark*.. jag måste verkligen plocka undan.. och så måste jag köpa nya kuddar till sängen.. har fortfarande inte kommit iväg till IKEA.. man vet ju aldrig om det kommer nån och ringer på dörren mitt i natten och letar efter sängplats.. eh.. nä.. det var lite önsketänkande..

Imorron bär det nog av till Ystad för lite käk.. vi känner att vi behöver vidga våra vyer lite.. Gun hade hittat nån mysig restaurang nere i småbåtshamnen i Ystad så det blir nog gottis.. en sak som är säker är att jag måste ut i helgen.. har fan inte varit ute på hur länge som helst.. har fortfarande inte checkat den nya båten som ska vara ganska okej.. hmm..

Nä.. då får man väl gå och lägga sig igen.. ännu en dag till handlingarna.. ikväll har varit en sån kväll jag egentligen bara velat ligga i soffan och titta på film och kramas med någon man tycker om.. *suck*

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0