Tuggummireklam

Ja, det har varit en trevlig kväll, jag och Gun har varit ute på Sibbarp och spelat minigolf med Lastbilschaffisen och hans vän, mycket trevligt.. jag behövde skratta ikväll.. och Lastbilschaffisen förlorade (hihi).. 7 poäng.. tssss!! Och våga inte prata skit om Twilight igen! Fyyyyyyyeeeee..  Sen var vi ute och åt glass i Limhamn och mötte upp med Långeman.. hmmm.. nej.. fy Karoline.. inte igen.. låt det spöket vara.. hmmm.. nä.. jag behöver en liten återhämtningsperiod nu.. eller?

Alltså, jag såg ju inte hur jag själv såg ut när jag MMSa in denna bilden.. jag ser ju ut som jag är hämtad direkt ur en Hubba Bubba reklam =) Gun ser ut som a true gangstabitch from the hood.. haha.. Synd att man inte ser mina fina flamingoörhängen och den utomordentligt snygga beachklänningen jag har på mig... så om Gun kunde få upp lite bilder.. nu eller genast..



Kyss på er

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0