The cleaninglady..

Idag måste jag göra nåt åt denna lägenheten.. gud vad här ser ut.. jag mååste:

- Vattna blommorna innan allihopa bestämmer sig för att transformera sig till cactusar istället.
- Dammsuga upp alla dammråttor som skrattar åt Mulle varje gång han inte lyckas fånga dom.
- Packa upp alla nytvättade kläder som blockerar dörren in till köket.
- Bära ner diverse målargrejer och kattburen i källaren och ett stort vitt bord som jag inte har en aning om hur jag ska få ner på egen hand..
- Sanera soffan från svart ludd från filten, soffan är snart svart istället för beige..
- Plocka in nytvättade lakan som hängt i storarummet typ en månad..
- Städa toan och köket.. det är det jobbigaste.. eftersom jag klöks när jag måste ner med händerna i toastolen och i vasken.. *suck*
- Olja in trägolvet i uterummet.. snark.. 

Dessutom är det viktigt att:

- åka till IKEA..
- köra en runda med cabben
- Kolla på So you think you can dance
- göra planer för kvällen och välja kläder (kan ta nästan hela dan, om jag drar ut på det)
- mysa med Mulle
- läsa lite Twilight
- duscha/raka/vaxa/plocka ögonbrynen

Men jag kan ju börja med att äta frukost.. har varit på Konsum och handlat och fyllt kylskåpet lite.. onödigt eftersom jag vet att det ändå inte är någon som äter upp det.. men skitsamma.. när jag gick hem från affären kom jag på att jag faktiskt inte slutat äta denna gången.. under semestern gick jag ner lite i vikt men det är ju för att man inte äter lika ofta som när man jobbar.. men jag har varit duktig och ätit hela tiden.. kan ju va för att jag var förberedd hela tiden på vad som skulle hända.. jag visste att det var too good för att det skulle bli bra.. sånt händer inte bara.. och det gjorde det inte heller så att jag hade ju rätt.. ni vet när man liksom har en sån känsla en liten röst längst bak i huvet som skriker på en.. kvinnlig intuition kallas det.. och den jävla rösten har alltid rätt.. jävligt irriterade men sant..

Ah, nä.. lyssnade precis av mina meddelanden från inatt på telefonsvararen.. telefonen har fört ett jävla liv inatt.. broren som undrade om jag var ute.. lillharpan tror jag.. och.. ja.. Gun.. youknowwho.. han jag drömde om igår.. han som Gun tycker att jag ska vara med.. han som hade gjort allt för mig.. men det går inte.. det går inte!

Nu är det dags för frukost och sen.. eeeeh... ja.. vi får se =)

Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0