Waaaaaaaah!

Helvete! Jag har precis lyckats bli övertalad till att bli plåtad.. ja, av nån som kan sånt.. med ljus och blixt och ja.. underkläder och herregud vad detta kommer att bli pinsamt och jobbigt.. jag har sagt till honom att jag ser ut som ett sprängt utedass på bild och min kropp är ingenting att hurra för men den jäveln har hållt på och tjata nu i tre år så jag får väl släppa till..

Jag måste seriöst hitta några snygga underkläder/kläder att ta på mig för detta..

Ja.. det blir nån gång i veckan så det kommer väl förmodligen upp på bloggen sen.. jag har sagt till honom att photoshop is the shit och det är bara att retusch, retusch, retusch!

Gud vad nervös jag är nu


Och Norsken! Nu har jag uppdaterat inlägget!! =)

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0